Advertisement

לינוי אשרם תרגיל : לינוי אשרם סיימה במקום החמישי בקרב רב בבאקו - לינוי אשרם זכתה במדליית זהב באליפות אירופה בקרב רב, התחרות החשובה ביותר בהתעמלות האמנותית וכזו שמתקיימת גם במסגרת לינוי נתנה את המתנה הכי טובה לכל עם ישראל.

לינוי אשרם תרגיל : לינוי אשרם סיימה במקום החמישי בקרב רב בבאקו - לינוי אשרם זכתה במדליית זהב באליפות אירופה בקרב רב, התחרות החשובה ביותר בהתעמלות האמנותית וכזו שמתקיימת גם במסגרת לינוי נתנה את המתנה הכי טובה לכל עם ישראל.. אשרם ביצעה תרגיל נהדר שדירג אותה במקום השני, והכתיר אותה כסגנית אלופת העולם במכשיר החישוק, בכך שחזרה את הישגה מאליפות העולם הקודמת | בגמר הכדור הגיעה. מתחת למיטה של לינוי אשרם עומדות שתי קופסאות. אשרם ביצעה תרגיל נהדר שדירג אותה במקום השני, והכתיר אותה כסגנית אלופת העולם במכשיר החישוק, בכך שחזרה את הישגה מאליפות העולם הקודמת | בגמר הכדור. נהניתי מכל תרגיל, כל תרגיל היה חוויה אחרת ויצא לי לעשות משהו אחר לגמרי. לפני כל תרגיל, לינוי אומרת לעצמה את תפילת שמע ישראל.

אני בינתיים לא חושבת על אולימפיאת טוקיו. לינוי אשרם זוכה במדליית הזהב בתרגיל הקרב רב בהתעמלות אמנותית! על פי הגרלת התחרות, אשרם תעלה על המשטח כמתעמלת מספר 17, בו תציג תחילה את תרגיל החישוק. אשרם ביצעה תרגיל נהדר שדירג אותה במקום השני, והכתיר אותה כסגנית אלופת העולם במכשיר החישוק, בכך שחזרה את הישגה מאליפות העולם הקודמת | בגמר הכדור הגיעה. לינוי אשרם וניצן גורן | צילום:

התעמלות אמנותית: שתי מדליות ארד ללינוי אשרם באליפות אירופה ...
התעמלות אמנותית: שתי מדליות ארד ללינוי אשרם באליפות אירופה ... from www.davar1.co.il
מתחת למיטה של לינוי אשרם עומדות שתי קופסאות. שגיאה גדולה לאחת המועמדות למדליה. התקווה האולימפית הבאה של ישראל מספרת על רגעי הבדידות ופוגשת את מי זה יכול להסיט את המחשבה. כל הכבוד, בהצלחה להם מחר בקרב רב. אשרם, שכבר נושאת את עיניה לאולימפיאדת טוקיו, עשתה שם היסטוריה, כשהפכה למתעמלת הישראלית הראשונה שעלתה פעמיים על הפודיום באליפות אירופה. לינוי אשרם וניקול זליקמן במוקדמות תרגיל הקרב רב. גם אני אוהבת אתכם מאוד. לינוי אשרם על המסע לטוקיו 2021 והאהבה החדשה שמצאה.

פלס שהתרגשה לראות את לינוי לצלילי שירה, מסרה:

לינוי אשרם הופיעה בתרגיל הכדור עם big in japan הקלאסי של אלפאוויל, אבל בעיבוד עדכני של המפיק עופר מאירי. כל הכבוד, בהצלחה להם מחר בקרב רב. לינוי אשרם בסיום תרגיל החישוק, באליפות אירופהצילום: לינוי אשרם כמעט חשבה לפרוש מהתעמלות אמנותית. אני מתה לחזור כבר הביתה. לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל הסרט. גם אני אוהבת אתכם מאוד. אשרם, שכבר נושאת את עיניה לאולימפיאדת טוקיו, עשתה שם היסטוריה, כשהפכה למתעמלת הישראלית הראשונה שעלתה פעמיים על הפודיום באליפות אירופה. לינוי אשרם על המסע לטוקיו 2021 והאהבה החדשה שמצאה. המאמנת שלה היא ילנה קופילנקו והכוריאוגרפית היא איילת זוסמן, שפיתחה איתה תרגיל שמושך עניין רב וצפוי בהמשך להפוך רשמית לאלמנט לינוי אשרם. כאן חדשות | דחיית המשחקים האולימפיים בטוקיו ליולי 2021 העמידה לפני המתעמלת האומנותית המעוטרת לינוי אשרם אתגר גדול: לינוי אשרם וניקול זליקמן הבטיחו שתיהן את מקומן בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית בטוקיו שיתקיים מחר (09 זליקמן עם ציון כללי של 95.900 נקודות. לינוי אשרם מאתגרת את הבלתי אפשרי, ושחר צוברי מסרב לדעוך.

ידעתי לעשות ריסטרט אחרי תרגיל לא טוב בחישוק וחזרתי לעצמי בשלוש הופעות טובות בתרגילים נוספים. קרן פלס הגיעה לביקור מרגש באימון של לינוי אשרם, סגנית אלופת העולם שמבצעת את תרגיל הכדור עם השיר אם אלה החיים. תרגיל הכדור המדהים של לינוי אשרם במשחקים האולימפיים במינסק. לינוי אשרם סיימה את תרגיל האלות עם ציון 27.850, את תרגיל הכדור עם. לינוי אשרם בסיום תרגיל החישוק, באליפות אירופהצילום:

לינוי אשרם זכתה בשתי מדליות זהב | ספורט 1
לינוי אשרם זכתה בשתי מדליות זהב | ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
מתחת למיטה של לינוי אשרם עומדות שתי קופסאות. גם אני אוהבת אתכם מאוד. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב באליפות אירופה בקרב רב, התחרות החשובה ביותר בהתעמלות האמנותית וכזו שמתקיימת גם במסגרת לינוי נתנה את המתנה הכי טובה לכל עם ישראל. ידעתי לעשות ריסטרט אחרי תרגיל לא טוב בחישוק וחזרתי לעצמי בשלוש הופעות טובות בתרגילים נוספים. לינוי אשרם וניצן גורן | צילום: לינוי אשרם מאתגרת את הבלתי אפשרי, ושחר צוברי מסרב לדעוך. תרגיל הכדור המדהים של לינוי אשרם במשחקים האולימפיים במינסק. תרגיל הסרט של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב.

תרגיל החישוק של לינוי אשרם בגביע העולם במינסק.

I do not own any copyrights of the videos or the music and i do not intend to infringe on the rights of the owners of the copyrights.a montage about israeli. לינוי אשרם על המסע לטוקיו 2021 והאהבה החדשה שמצאה. ידעתי לעשות ריסטרט אחרי תרגיל לא טוב בחישוק וחזרתי לעצמי בשלוש הופעות טובות בתרגילים נוספים. זה כיף וזו גאווה מאוד גדולה למדינת ישראל ולמין. לינוי אשרם לא נראית כמו רוב היריבות שלה בצמרת העולמית של ענף ההתעמלות האמנותית. כל הכבוד, בהצלחה להם מחר בקרב רב. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב באליפות אירופה בקרב רב, התחרות החשובה ביותר בהתעמלות האמנותית וכזו שמתקיימת גם במסגרת לינוי נתנה את המתנה הכי טובה לכל עם ישראל. אני מתה לחזור כבר הביתה. מתחת למיטה של לינוי אשרם עומדות שתי קופסאות. נהניתי מכל תרגיל, כל תרגיל היה חוויה אחרת ויצא לי לעשות משהו אחר לגמרי. אני בינתיים לא חושבת על אולימפיאת טוקיו. המאמנת שלה היא ילנה קופילנקו והכוריאוגרפית היא איילת זוסמן, שפיתחה איתה תרגיל שמושך עניין רב וצפוי בהמשך להפוך רשמית לאלמנט לינוי אשרם. קרן פלס הגיעה לביקור מרגש באימון של לינוי אשרם, סגנית אלופת העולם שמבצעת את תרגיל הכדור עם השיר אם אלה החיים.

לפני כל תרגיל, לינוי אומרת לעצמה את תפילת שמע ישראל. לינוי אשרם וניקול זליקמן הבטיחו שתיהן את מקומן בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית בטוקיו שיתקיים מחר (09 זליקמן עם ציון כללי של 95.900 נקודות. לינוי אשרם הופיעה בתרגיל הכדור עם big in japan הקלאסי של אלפאוויל, אבל בעיבוד עדכני של המפיק עופר מאירי. לינוי אשרם וניצן גורן | צילום: לינוי אשרם כמעט חשבה לפרוש מהתעמלות אמנותית.

לינוי אשרם תרגיל חישוק - אליפות אירופה: מדליית ארד לניקול ...
לינוי אשרם תרגיל חישוק - אליפות אירופה: מדליית ארד לניקול ... from sport1images.maariv.co.il
לינוי אשרם וניקול זליקמן במוקדמות תרגיל הקרב רב. אני בינתיים לא חושבת על אולימפיאת טוקיו. לינוי אשרם זוכה במדליית הזהב בתרגיל הקרב רב בהתעמלות אמנותית! אני מתה לחזור כבר הביתה. זה כיף וזו גאווה מאוד גדולה למדינת ישראל ולמין. לינוי אשרם וניצן גורן | צילום: התקווה האולימפית הבאה של ישראל מספרת על רגעי הבדידות ופוגשת את מי זה יכול להסיט את המחשבה. לינוי אשרם החלה עם תרגיל החישוק ואחרי שביצעה תרגיל נהדר ברמת קושי גבוהה, כהרגלה, לא הצליחה אחת המועמדות המובילות למדליה אולימפית לתפוס את החישוק אותו זרקה וקיבלה ציון נמוך יחסית של 23.500 נקודות.

לפני כל תרגיל, לינוי אומרת לעצמה את תפילת שמע ישראל.

כל הכבוד, בהצלחה להם מחר בקרב רב. את הנדיה קומנץ' של ישראל. זה כיף וזו גאווה מאוד גדולה למדינת ישראל ולמין. על פי הגרלת התחרות, אשרם תעלה על המשטח כמתעמלת מספר 17, בו תציג תחילה את תרגיל החישוק. תרגיל הסרט של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. המאמנת שלה היא ילנה קופילנקו והכוריאוגרפית היא איילת זוסמן, שפיתחה איתה תרגיל שמושך עניין רב וצפוי בהמשך להפוך רשמית לאלמנט לינוי אשרם. שגיאה גדולה לאחת המועמדות למדליה. לינוי אשרם ממשיכה להרשים באליפות העולם בהתעמלות אמנותית, והיום (חמישי) סיפקה תרגיל אלות מוצלח שצפוי להעלות אותה לגמר במכשיר זה מהמקום השלישי. לינוי אשרם וניקול זליקמן במוקדמות תרגיל הקרב רב. נהניתי מכל תרגיל, כל תרגיל היה חוויה אחרת ויצא לי לעשות משהו אחר לגמרי. מתחת למיטה של לינוי אשרם עומדות שתי קופסאות. ידעתי לעשות ריסטרט אחרי תרגיל לא טוב בחישוק וחזרתי לעצמי בשלוש הופעות טובות בתרגילים נוספים. אשרם ביצעה תרגיל נהדר שדירג אותה במקום השני, והכתיר אותה כסגנית אלופת העולם במכשיר החישוק, בכך שחזרה את הישגה מאליפות העולם הקודמת | בגמר הכדור.

Posting Komentar

0 Komentar